niedziela, 29 kwietnia 2012

Choroba. :(

Hello!
  Jak wam mija niedziela? Idziecie jutro do szkoły? Ja niestety idę. :( Choć nie wiem czy dam radę bo jestem przeziębiona, mam katar i kaszel. :( Nie lubię być chora, woła się tylko po chusteczki i leży całe dnie na kanapie. Nuddyyyyyy!


Od rana ślęczę przed laptopem i się nudzę, albo to wchodzę na fejsbuka, albo na youtube. Ach... tylko pacze jaka jest pogoda na zewnątrz i szkoda, że to właśnie dzisiaj się rozchorowałam. W Krk aż 30 stopni! Nie spodziewałam się aż takiego upału w KWIETNIU! 


Mojego braciszka w domu nie ma i bardzo dobrze. :D


:3
Miłej niedzieli!♥

1 komentarz:

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.