poniedziałek, 28 maja 2012

już po poniedziałku...

Hello!
  Jak ten czas szybko mija! Już prawie wtorek. A jutro niestety 8 lekcji, a już w środę na ZIELONĄ SZKOŁĘ! 


Poniedziałek minął mi bardzo przyjemnie, choć na pierwszej lekcji sprawdzian z części zdań, zapomniałam sobie o tym sprawdzianie kompletnie! Ale klapa. Próbowałam zrozumieć na matematyce co teraz przerabiamy, bo mnie nie było we wtorek i w piątek w szkole i byłam trochę do tyłu. :P No i nie zrozumiałam. :( 


Na wioślarstwie byłam na czwórce, wreszcie zeszłam na wodę dawno tego nie robiłam! :D
Było spoko, kółeczko na wodzie, później jeszcze bieganie. powiem wam, że trening był strasznie luźny. 


A jutro też do szkoły i na wioślarstwo. O nie, jutro WF! Mam lekkie zakwasy.:(


Cześć!


Idę jeszcze sobie powtórzyć matmę. :-)

1 komentarz:

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.