niedziela, 27 maja 2012

odpowiedzi

Cześć!
  Na początku chciałam wam podziękować za pytania. :D Jeśli ktoś chce jeszcze mnie o coś zapytać to proszę pod tym postem klik! . A teraz odpowiedzi. :-)


1.Jakie jest twoje hobby?
Moje hobby to gitara, postcrossing, blogowanie, czytanie książek, słuchanie muzyki i wioślarstwo.
2.Co pokusiło Cię do założenia bloga?
Miałam już kiedyś bloga, lecz strasznie mi się znudził i postanowiłam, że założę nowego i oto jest!
3.Za co uwielbiasz swoich przyjaciół?
Moich przyjaciół uwielbiam za to, że są przy mnie, gdy jestem w potrzebie, a również za to, że można z nimi pogadać o jakiś bezsensownych rzeczach. :D
4.Czego nigdy nie zapomnisz? 
Nigdy nie zapomnę tego jak w dzieciństwie obcięłam nogę żabie, bo chciałam obciąć jej paznokcie! :)
5.Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham Metalu i Rock'u, ale również niekiedy Pop'u.
6.Masz zwierzaka?
Mam, chomika, który nazywa się Lolo. :D
7.Ulubiony kosmetyk?
Nie używam za dużo kosmetyków, ale jakby już coś to szminka od Chanel, o kolorze Monte Cassino. :3
8. Jak byś wygrała milion złotych, na co byś je wydała?
Jakbym tyle miała, to chętnie pojechałabym do Japonii i kupiła tam sobie dom. 
9.Masz chłopaka?
Nie, mam.
10.Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?
Japonia to mój cel. 
11.Jaką średnią będziesz miała na koniec roku?
Szczerze mówiąc nie wiem. :D
12. Jakie blogi należą do twoich ulubionych?
Do moich ulubionych należą na pewno blog Ankyls, blog tatarka♥, Angelika♥.


Linki:
Ankyls
tatarek♥
Angelika♥


Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.