poniedziałek, 14 maja 2012

Przyjemny poniedziałek.

Witajcie.
  Jak wam minął poniedziałek?


Jak zawsze w poniedziałek tylko 4 lekcje i do domu! Dzisiaj wparowała do mnie Pavetta i śmiechu trochu było. Naszym ulubionym zajęciem od soboty jest wpisywanie do Google Tłumacz spam i słuchaj tekstu w innym języku. :D


Przykład:
Na brązowo- niebiesko zaznaczyłam wynik( wysłuchajcie sobie to będziecie wiedzieć o co chodzi). :D


Wpiszcie sobie także np. Kinga Krawczyk wyjdzie wam Karol Krawczyk. Imiona i nazwiska są przypadkowe. 


Trzymajcie za mnie kciuki, jutro mam EGZAMIN DO GIMNAZJUM, po godzinie 19, napiszę swoje wrażenia. :-)


Pa!

2 komentarze:

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.