środa, 2 maja 2012

Zoo :D

Dobry wieczorek!
   Przepraszam was, że nie pisałam w ciągu dnia lecz byłam w szkole, a z szkołą byliśmy w Zoo! Jak ja dawno nie byłam w Zoo! Brakowało mi tego. :D


Zrobiłam parę nie wyraźnych zdjęć z telefonu( jakość kurcze wymiata na maxa!). Jezu! Mam taki badziewny telefon, że nawet nie można przesłać z niego zdjęć na LAPTOPA! No więc niestety zdjęć nie będzie. :-(


Ale wam mogę powiedzieć, że jeden słonik był tresowany aby wybrał kto wygra w Euro 2012. :D To było epickie. Słonie mają fajny języki. :D





Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.