poniedziałek, 18 czerwca 2012

gorąco! pożar!

Hejka!
  Nie mam sił, ledwo piszę tego posta jestem tak zmęczona tym upałem, że na nic nie sił. :o

W Krakowie 30 stopni C i brak wiatru! Na wioślarstwie się strasznie męczyłam i do tego buty mi odleciały od łódki i mogłam nimi wymachiwać w powietrzu. :D



PLAN DNIA W SZKOLE:

Na polskim( pierwsza lekcja) już padłam. A do tego jeszcze nowy dział! OMG! Ale na moje szczęście nie trudny.

Matma, pani kończyła pytać osoby z łamańcami. Padnięta na całej linii. A z tego pytania wyszło dużo śmiechu. :D

Przyroda. FILM! Przynajmniej tu chwila spoczynku. :P Czytałam Fanbook Light & L( bohaterzy mangi i anime Death Note).

Anglik( ostatnia lekcja!), co to pani w ogóle gadała?! Spocona jak ...( tak, kropeczki LOL).

Teraz zaczęłam nadrabiać oglądanie My Little Pony: Friendship Is Magic. :D

Bye! Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.