sobota, 12 maja 2012

Super Sobota!

Dobry wieczór!
  Dzisiaj miło spędziłam dzień i wieczorek u Pavetty. 
Dziś z Pavettą urządziłyśmy karaoke w śpiewaniu piosenek Myslovitz. :D 
A Pingu z Anielą grali na Xboxie. 


Na obiadek do KFC, tak mój obiadek: Krushers truskawkowy duży proszę i doleweczki. :P
Choć pogoda już od samego ranka nie była najlepsza to było spoko "zebranko". 
Umówiłyśmy się o 11.00 pod Filharmonią i tylko Pavetta się nie spóźniła, ja byłam o 11.15, Aniela o 11.30, a Pingu o 12.00!!!



No i trochę Myslovitz:



My


 Książka z drogą w tytule( moja ulubiona)

Dobra noc!

Edit.1: 

PaPa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wchodząc tu napisz komentarz, a jeśli bardzo Ci spodoba mój blog zaobserwuj go!
______________________________________________________________

Oczywiście się odwdzięczę. :D Zostaw tylko po sobie ślad, a na pewno wparuję do Ciebie.